Vacature

12 juni 2019

Logistiek administratief medewerker in Roermond (40 uur)


Ben jij een administratieve topper, die op zoek is naar een baan in de logistiek? Voel jij je thuis in een dynamisch familiebedrijf waar geen enkele dag hetzelfde is? En wil je op korte termijn aan de slag in een leuk team waar collegialiteit belangrijk is? Dan zoeken wij jou!

Wij zoeken voor onze klant een gemotiveerde collega voor de logistieke afdeling die zich thuis voelt in een dynamische  werkomgeving. 

Als Logistiek administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van alle binnenkomende goederen voor het magazijn. Daarnaast zorg je dat alle inkomende en uitgaande emballage op correcte wijze administratief verwerkt wordt.  Ten behoeve van de afhaaldienst help je klanten die goederen komen afhalen en zorg je voor de administratieve afhandeling hiervan.

Wat ga je doen?   

  • Transport documenten opmaken en verwerken;
  • Controle van transportdocumenten en  bijbehorende inkooporders; 
  • Leveranciers/chauffeurs te woord staan en loslocaties toewijzen;
  • Verwerken van alle documenten met betrekking tot retour komende emballage;
  • Het aanmaken van nieuwe artikelen in het ERP systeem;
  • Klanten die goederen komen afhalen bij de  afhaaldienst te woord staan en zorgdragen voor de afhandeling van deze orders. 

Wat verwachten wij?

  • HBO denk- en werk niveau;
  • Collegialiteit en enthousiasme;
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Daarnaast een goede beheersing van de Duitse en Engelse taal;
  • Beheersing van MS Office;
  • Beheersing van Navision is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en veelzijdige baan, start op basis van een uitzendcontract en bij goed functioneren aansluitend een contract bij de klant;
  • Een fulltime baan (40 uur);
  • Werken in een hecht team van professionals in een informele werkomgeving;
  • Een prima marktconform salaris € 2000- € 2350;- bruto per maand.
Alle vacatures