Planner/Supply Chain Officer in Beek (40 uur) (Werving en selectie)
Ben jij een logistieke professional die efficiënte planning en maximale support van productie nastreeft? Vind jij duurzaamheid belangrijk en grijp je je kans om een bijdrage te leveren aan een circulaire toekomst? Dan zoeken wij jou!
Onze klant is een jonge en dynamische organisatie, opgericht in 2014 door 3 ondernemers met een overtuiging om dingen anders te doen als het om recycling gaat: het op grote schaal vervangen van polymeren geproduceerd uit olie of gas. Zij zagen een prachtige kans om plastic afval duurzaam te verwerken door dezelfde kwaliteit te ontwikkelen als klassieke polymeren. Vandaag de dag is het een sterk groeiende organisatie van +/- 70 medewerkers.
Wat ga je doen?
Onderstaande opsomming geeft een verder inzicht in de functie:
-Het plaatsen en opvolgen van inkooporders voor grondstoffen;
-Het plannen en opvolgen van externe opslag van inkomende of uitgaande eindproducten;
-Het maken van een gedetailleerde dagplanning op SKU-niveau van alle materiaalstromen;
-Het sturen en volgen van het gedetailleerde siloschema, inclusief alle geplande productbewegingen zoals verpakkingsorders en bulkladingen;
-Het invoeren en uitleveren van orders in het ERP systeem.
-Bereidheid om alle rollen in multifunctioneel SCM-team te ondersteunen;
-Bemannen van receptie en bieden van telefonische ondersteuning.
Wat vragen wij?
-Je bent in het bezit van een HBO diploma richting Logistiek, Bedrijfskunde, Economie of hebt een MBO diploma met aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
-Je hebt ervaring in de logistieke sector in commerciële of klantgerichte functies;
-Je hebt kennis van en ervaring met productieplanningen, forecasting en MRP;
-Je hebt ervaring met ERP systemen, SAP kennis is een pre;
-Je hebt goede kennis van MS office applicaties, specifiek Excel;
-Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-Je bent indien nodig bereid om in een 2 ploegen (dag)systeem te werken.
Wat bieden wij?
Starten op uitzendcontract en bij gebleken geschiktheid contract bij de klant, goede arbeidsvoorwaarden (salaris tussen de €3000-€3500 ) en secundaire arbeidsvoorwaarden. Werken in een hele prettige omgeving en team!
Procedure:
Eerst een gesprek bij ons op kantoor en bij gebleken geschiktheid een eerste kennismaking bij de klant waarna nog een tweede gesprek zal volgen.
Bel ons op 088-8640200 of mail naar elke@lb-jobs.nl