Vacature

26 november 2019

Administratief-commercieel medewerker in Midden-Limburg (40 uur)


Wegens groei van onze klant zijn wij op zoek naar een administratieve/commerciële duizendpoot.

Functie; 
Je genereert en analyseert dagelijks managementinformatie uit het ERP-systeem en Excel voor de directie. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, implementeren, eventueel verbeteren en beheren van procedures en processen. Daarnaast voer je ondersteunende administratieve werkzaamheden uit en leg je direct verantwoordelijkheid af aan de directie.

Profiel;

Je bent een zelfstandig administratief medewerker. Je bent een gedreven professional en ambassadeur voor het bedrijf. Je voelt je thuis in een informele, collegiale en professionele sfeer waar de aandacht voor de klant centraal staat. Daarnaast ben je accuraat, stressbestendig, daadkrachtig en assertief. Het is belangrijk dat je flexibel inspeelt op veranderingen binnen het bedrijf en je vindt het een uitdaging om zelfs in drukke tijden overzicht te houden en het werk goed af te ronden.  MBO+ werk- en denkniveau. Je hebt min. 3 jaar werkervaring in een commerciële omgeving en heb al eerder gewerkt in een handelsonderneming. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is een vereiste net zoals beheersing van de Engelse en/of Duitse taal. Verder vragen we ervaring met ERP-Systemen en Excel. Ben je ook nog woonachtig in Midden-Limburg en zeer stressbestendig dan is het helemaal top!

Bedrijf;
Onze klant is een groothandel en leverancier in verpakkingen. Het is een stabiele organisatie en binnen het bedrijf heerst een informele sfeer met korte lijnen. De leeftijd van de medewerkers varieert tussen de 27 en 60 jaar.

Aanbod;
Wij bieden een zelfstandige, uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden. Je start met een jaarcontract en bij gebleken geschiktheid krijg je een vaste aanstelling. 

Procedure;
De sollicitatieprocedure bestaat uit meerdere gesprekken. Het eerste gesprek is gericht op het toetsen van de persoonlijkheid en ambitie van de kandidaat, dit gebeurd bij Limburg Jobs. Het tweede gesprek zal plaatsvinden op locatie bij de klant met de HRM manager. Mochten deze gesprekken doorlopen zijn dan vindt een arbeidsvoorwaardelijke bespreking plaats.

Contact informatie:
Stuur een sollicitatiebrief met recent CV naar Gwen Konings: gwen@lb-jobs.nl

We zijn ook telefonisch bereikbaar voor vragen op 088-8640200.

Alle vacatures